twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Pages

My Words..

Setiap kata yang ku tulis mungkin hanya aku yang mengerti apa maksud dari tulisanku. Setiap kata ku ikat dengan perasaan yang memang sedang ku rasa, orang bisa mengartikannya tapi aku yang menulis dan aku yang lebih tahu.

Lebih mudah menungkapkan perasaan ini melalui deretan kata yang menjadikannya kalimat. Diri ini bukanlah orang yang pandai mengisahkan isi perasaannya dalam bentuk ucapan dan hanya kata yang ku rasa tepat untuk menuangkan segala rasa.

Dan ditempat inilah aku bebas menuangkan segala perasaan yang tak bisa ku utarakan dengan baik dihadapan sesamaku.

Biarlah hanya aku yang tahu makna dari semua kata yang terungkap dari perasaan ini yang menjadikannya kalimat untuk dilihat oleh mata.

0 komentar:

Post a Comment